6 клас
Тестові завдання №1.
Тема: «Будова і функції пагона».« Стебло –
осьова частина пагона».
1.Зачатковий пагін із нерозтягнутим стеблом: а)вузол; б)брунька; в)пагін;
г)міжвузля.
2.Складний надземний орган із верхівковим ростом: а)брунька; б)вузол;
в)пагін; г)міжвузля.
3.Бічна твірна тканина,завдяки якій потовщується стебло у рослин: а)луб;
б)серцевина; в)деревина; г)камбій.
4.Покривна тканина,яка захищає внутрішні частини стебла від пошкод-жень:
а)деревина; б)шкірочка; в)серцевина;
г)луб.
5.Ділянка стебла,на якій прикріплюється один або кілька листків:
а)брунька; б)міжвузля; в)вузол;
г)листкова пазуха.
6.На кінці будь-якого пагона розташована: а)верхівкова брунька; б)пазуш-на брунька; в)зимуюча брунька; г)спляча брунька.
7.Прямостоячі пагони має: а)горох;
б)квасоля; в)ялина; г)плющ.
8.Ділянка стебла між вузлами це: а)листкова пазуха; б)міжвузля;
в)вузол:
г)пагін.
9.Вегетативні бруньки це: а)бруньки,які містять квітки; б)бруньки,які містять пагін з листками.
10.Повзучі пагони має: а)горох;
б)огірки; в)полуниця; г)плющ.
11.Осьовий орган ,який виконує опорну і провідну функції це: а)листок; б)брунька;
в)вузол; г)стебло.
12.Гострий кут між листком і пагоном це: а)вузол; б)листкова пластинка;
в)листкова пазуха; г)міжвузля.
6
клас
Тестові
завдання №2.
Тема: «Будова і функції пагона».« Стебло –
осьова частина пагона».
1.На кінці будь-якого пагона
розташована: а)верхівкова брунька;
б)пазушна брунька; в)зимуюча
брунька; г)спляча брунька.
2.Прямостоячі пагони має: а)горох;
б)квасоля; в)ялина; г)плющ.
3.Ділянка стебла між вузлами це: а)листкова пазуха; б)міжвузля;
в)вузол:
г)пагін.
4.Осьовий орган ,який виконує опорну і провідну функції це: а)листок; б)брунька;
в)вузол; г)стебло.
5.Гострий кут між листком і пагоном це: а)вузол; б)листкова пластинка;
в)листкова пазуха; г)міжвузля.
6.Бічна твірна тканина,завдяки якій
потовщується стебло у рослин: а)луб;
б)серцевина; в)деревина; г)камбій.
7.Покривна тканина,яка захищає внутрішні частини стебла від пошкод-жень:
а)деревина; б)шкірочка; в)серцевина;
г)луб.
8.Зачатковий пагін із нерозтягнутим
стеблом: а)вузол; б)брунька; в)пагін;
г)міжвузля.
9.Складний надземний орган із верхівковим ростом: а)брунька; б)вузол;
в)пагін; г)міжвузля.
10.Генеративні бруньки це: а)бруньки,які містять квітки; б)бруньки,які містять пагін з листками.
11.Виткі пагони має: а)квасоля;
б)плющ; в)горох; г)огірки.
12.Ділянка стебла,на якій прикріплюється один або кілька листків:
а)брунька; б)міжвузля; в)вузол;
г)листкова пазуха.
Тестові
завдання №3. 6 клас
Тема: «Будова і функції пагона».«
Стебло – осьова частина пагона».
1.Зачатковий пагін із нерозтягнутим стеблом: а)вузол; б)брунька; в)пагін;
г)міжвузля.
2.Складний надземний орган із верхівковим ростом: а)брунька; б)вузол;
в)пагін; г)міжвузля.
3.Генеративні бруньки це: а)бруньки,які містять квітки; б)бруньки,які містять пагін з листками.
4.Виткі пагони має: а)квасоля;
б)плющ; в)горох; г)огірки.
5.Ділянка стебла,на якій прикріплюється один або кілька листків:
а)брунька; б)міжвузля; в)вузол;
г)листкова пазуха.
6.Осьовий орган ,який виконує опорну
і провідну функції це: а)листок;
б)брунька; в)вузол; г)стебло.
7.Гострий кут між листком і пагоном це: а)вузол; б)листкова пластинка;
в)листкова пазуха; г)міжвузля.
8.Бічна твірна тканина,завдяки якій
потовщується стебло у рослин: а)луб;
б)серцевина; в)деревина; г)камбій.
9.На кінці будь-якого пагона розташована: а)верхівкова брунька; б)пазушна брунька; в)зимуюча брунька; г)спляча брунька.
10.Прямостоячі пагони має: а)горох;
б)квасоля; в)ялина; г)плющ.
11.Ділянка стебла між вузлами це: а)листкова пазуха; б)міжвузля;
в)вузол: г)листкова пазуха.
12.Покривна тканина,яка захищає внутрішні частини стебла від пошкод-жень:
а)деревина; б)шкірочка; в)серцевина;
г)луб.
Тестові
завдання №4. . 6 клас
Тема: «Будова і функції пагона». «
Стебло – осьова частина пагона».
1.Ділянка стебла,на якій прикріплюється один або кілька листків:
а)брунька; б)міжвузля; в)вузол;
г)листкова пазуха.
2.На кінці будь-якого пагона розташована: а)верхівкова брунька; б)пазуш-на брунька; в)зимуюча брунька; г)спляча брунька.
3.Прямостоячі пагони має: а)горох;
б)квасоля; в)ялина; г)плющ.
4.Ділянка стебла між вузлами це: а)листкова пазуха; б)міжвузля;
в)вузол:
г)пагін.
5.Зачатковий пагін із нерозтягнутим
стеблом: а)вузол; б)брунька; в)пагін;
г)міжвузля.
6.Складний надземний орган із верхівковим ростом: а)брунька; б)вузол;
в)пагін; г)міжвузля.
7.Генеративні бруньки це: а)бруньки,які містять квітки; б)бруньки,які містять пагін з листками.
8.Виткі пагони має: а)квасоля;
б)плющ; в)горох; г)огірки.
9.Гострий кут між листком і пагоном це: а)вузол; б)листкова пластинка;
в)листкова пазуха; г)міжвузля.
10.Бічна твірна тканина,завдяки якій потовщується стебло у рослин: а)луб;
б)серцевина; в)деревина; г)камбій.
11.Покривна тканина,яка захищає внутрішні частини стебла від пошкод-жень:
а)деревина; б)шкірочка; в)серцевина;
г)луб.
12.Осьовий орган ,який виконує опорну і провідну функції це: а)листок; б)брунька;
в)вузол; г)стебло.
6 клас
Тестові завдання №1
Тема: «Листок – бічний орган пагона».
«Внутрішня будова листка».
1.Бічний орган пагона,головними функціями якого є повітряне
живлення,фотосинтез та випаровування води: а)квітка; б)листок;
в)стебло
г)корінь.
2.Плоска частина листка,яка відповідає за фотосинтез і випаровування води:
а)черешок; б)прилистки; в)листкова пластинка; г)основа листка.
3.Листок,у якого відсутній черешок називають: а)черешковим; б)пластин-частим; в)сидячим.
4.Спосіб розташування жилок в листковій пластинці називають:
а)жилку-ванням; б)листкорозміщенням.
5.Потовщення листкової пластинки,у якому проходить один або декілька
провідних пучків це: а)жилки;
б)пори; в)пучки.
6.Назвіть тип листкорозміщення,коли листки прикріплені до стебла один
навпроти одного: а)почергове;
б)кільчасте; в)супротивне.
7.Паралельне жилкування листків має: а)береза; б)пшениця;
в)дуб; г)кон-валія.
8.Тонка прозора плівочка воскоподібних речовин,яка вкриває поверхню листка:
а)продихи; б)шкірочка; в)кутикула;
г)продихова щілина.
9.Назвіть тип листкорозміщення,коли листки прикріплені до стебла по черзі:
а)кільчасте; б)почергове; в)супротивне.
10.Сітчасте жилкування листків має: а)жито;
б)тюльпан; в)клен; г)шени-ця.
11.Дугове жилкування листків має: а)береза;
б)тополя; в)конвалія; г)овес.
12.Осьовий орган ,який виконує опорну і провідну функції це: а)листок; б)брунька;
в)вузол; г)стебло.
6
клас
Тестові
завдання №2
Тема: «Листок – бічний орган пагона».
«Внутрішня будова листка».
1. Назвіть тип листкорозміщення,коли листки прикріплені до стебла один
навпроти одного: а)почергове;
б)кільчасте; в)супротивне.
2.Паралельне жилкування листків має: а)береза; б)пшениця;
в)дуб; г)кон-валія.
3.Тонка прозора плівочка воскоподібних речовин,яка вкриває поверхню листка:
а)продихи; б)шкірочка; в)кутикула;
г)продихова щілина.
4.Назвіть тип листкорозміщення,коли листки прикріплені до стебла по черзі:
а)кільчасте; б)почергове; в)супротивне.
5.Сітчасте жилкування листків має: а)жито;
б)тюльпан; в)клен.
6.Бічний орган пагона,головними функціями якого є повітряне
живлення,фотосинтез та випаровування води: а)квітка; б)листок;
в)стебло
г)корінь.
7.Плоска частина листка,яка відповідає за фотосинтез і випаровування води:
а)черешок; б)прилистки; в)листкова пластинка; г)основа листка.
8.Листок,у якого відсутній черешок називають: а)черешковим; б)пластин-частим; в)сидячим.
9.Спосіб розташування жилок в листковій пластинці називають:
а)жилку-ванням; б)листкорозміщенням.
10.Потовщення листкової пластинки,у якому проходить один або декілька
провідних пучків це: а)жилки;
б)пори; в)пучки.
11.Складний надземний орган із верхівковим ростом: а)брунька; б)вузол;
12.Ділянка стебла,на якій прикріплюється один або кілька листків:
а)брунька; б)міжвузля; в)вузол;
г)листкова пазуха.
6
клас
Тестові
завдання №3
Тема: «Листок – бічний орган пагона».
«Внутрішня будова листка».
1.Спосіб розташування жилок в листковій пластинці називають:
а)жилку-ванням; б)листкорозміщенням.
2.Потовщення листкової пластинки,у якому проходить один або декілька
провідних пучків це: а)жилки;
б)пори; в)пучки.
3.Назвіть тип листкорозміщення,коли листки прикріплені до стебла один
навпроти одного: а)почергове;
б)кільчасте; в)супротивне.
4.Паралельне жилкування листків має: а)береза; б)пшениця;
в)дуб; г)кон-валія.
5.Бічний орган пагона,головними функціями якого є повітряне
живлення,фотосинтез та випаровування води: а)квітка; б)листок;
в)стебло
г)корінь.
6.Плоска частина листка,яка відповідає за фотосинтез і випаровування води:
а)черешок; б)прилистки; в)листкова пластинка; г)основа листка.
7.Листок,у якого відсутній черешок називають: а)черешковим; б)пластин-частим; в)сидячим.
8.Тонка прозора плівочка воскоподібних речовин,яка вкриває поверхню листка:
а)продихи; б)шкірочка; в)кутикула;
г)продихова щілина.
9.Назвіть тип листкорозміщення,коли листки прикріплені до стебла по черзі:
а)кільчасте; б)почергове; в)супротивне.
10.Сітчасте жилкування листків має: а)жито;
б)тюльпан; в)клен.
11.Розташування листків в певному порядку на стеблі це:
а)листкорозмі-щенням;
б)жилкуванням; в)листопадом.
12.Бічна твірна тканина,завдяки якій потовщується стебло у рослин: а)луб;
б)серцевина; в)деревина; г)камбій
Тестові завдання №1
Тема: «Ссавці». 7 клас
1.Довгі чутливі волоски,які знаходяться на голові у ссавців це: а)вібриси;
б)підшерстя; в)остьові.
2.Тимчасовий орган,який забезпечує зв’язок між організмом матері та
за-родком це: а)вагітність;
б)плацента; в)сплячка.
3.Укажіть ссавця,який відкладає яйця: а)кенгуру; б)коала;
в)качкодзьоб; г)американський
опосум.
4.Укажіть групу ссавців,здатну до ехолокації: а)комахоїдні; б)рукокрилі;
в)гризуни; г)хижі.
5.Виберіть парнокопитну тварину: а)кінь;
б)носоріг; в)кабан; г)зебра.
6.Виберіть представника гризунів: а)заєць русак; б)кріль дикий; в)хом’як.
7.Коротке і м’яке пухове волосся це: а)підшерстя; б)вібриси;
в)ость.
8.Період розвитку зародка всередині материнського організму це:
а)спляч-ка; б)вагітність; в)дитяче місце.
9.Укажіть особливості шкіри ссавців: а)суха,залози відсутні; б)суха,є ли-ше куприкова залоза; в)багата на потові,сальні та молочні
залози; г)бага-та на слизові залози.
10.Укажіть отруйний вид плазунів: а)вуж водяний; б)мідянка;
в)веретіль-ниця; г)королівська
кобра.
11.Товсті та пружні волоски це: а)підшерстя; б)ость;
в)вібриси.
12.Стан ссавців,що характеризується зниженням рівня обміну речовин це:
а)вагітність; б)зимівля; в)сплячка.
Тестові завдання №2
Тема: «Ссавці».
7 клас
1.Виберіть парнокопитну тварину: а)кінь;
б)носоріг; в)кабан; г)зебра.
2.Виберіть представника гризунів: а)заєць русак; б)кріль дикий; в)хом’як.
3.Коротке і м’яке пухове волосся це: а)підшерстя; б)вібриси;
в)ость
4.Товсті та пружні волоски це: а)підшерстя;
б)ость; в)вібриси.
5.Стан ссавців,що характеризується зниженням рівня обміну речовин це:
а)вагітність; б)зимівля; в)сплячка.
6.Укажіть ссавця,який відкладає яйця: а)кенгуру; б)коала;
в)качкодзьоб; г)американський опосум.
7.Тимчасовий орган,який забезпечує зв’язок між організмом матері та
за-родком це: а)вагітність;
б)плацента; в)сплячка.
8.Довгі чутливі волоски,які
знаходяться на голові у ссавців це: а)вібриси; б)підшерстя; в)остьові.
9.Період розвитку зародка всередині материнського організму це:
а)спляч-ка; б)вагітність; в)дитяче місце.
10.Укажіть особливості шкіри ссавців: а)суха,залози відсутні; б)суха,є ли-ше куприкова залоза; в)багата на потові,сальні та молочні
залози; г)бага-та на слизові залози.
11.Укажіть групу ссавців,здатну до ехолокації: а)комахоїдні; б)рукокрилі;
в)гризуни; г)хижі.
12. Укажіть отруйний вид плазунів: а)вуж водяний; б)мідянка;
в)веретіль-ниця; г)королівська
кобра.
Тестові завдання №3
Тема: «Ссавці».
7
клас
1.Укажіть ссавця,який відкладає яйця: а)кенгуру; б)єхидна;
в)коала; г)американський опосум.
2.Тимчасовий орган,який забезпечує зв’язок між організмом матері та
за-родком це: а)вагітність;
б)плацента; в)сплячка.
3.Довгі чутливі волоски,які
знаходяться на голові у ссавців це: а)вібриси; б)підшерстя; в)остьові.
4.Період розвитку зародка всередині материнського організму це:
а)спляч-ка; б)вагітність; в)дитяче місце.
5.Укажіть особливості шкіри ссавців: а)суха,залози відсутні; б)суха,є ли-ше куприкова залоза; в)багата на потові,сальні та молочні
залози; г)бага-та на слизові залози.
6.Виберіть парнокопитну тварину: а)кінь;
б)носоріг; в)кабан; г)зебра.
7.Виберіть представника гризунів: а)заєць русак; б)кріль дикий; в)хом’як.
8.Коротке і м’яке пухове волосся це: а)підшерстя; б)вібриси;
в)ость
9. Укажіть отруйний вид плазунів: а)вуж водяний; б)мідянка;
в)веретіль-ниця; г)королівська
кобра.
10.Товсті та пружні волоски це: а)підшерстя; б)ость;
в)вібриси.
11.Стан ссавців,що характеризується зниженням рівня обміну речовин це:
а)вагітність; б)зимівля; в)сплячка
12.Укажіть групу ссавців,здатну до ехолокації: а)комахоїдні; б)рукокрилі;
в)гризуни; г)хижі
Тестові завдання
№1
10 клас
Тема:
«Спадковість і мінливість».
1.Сукупність генетичної інформації,закодованої в генах клітини або
організму: а)фенотип; б)генотип; в)геном;
г)спадковість.
2.Нащадки,одержані від гібридологічного схрещування називаються:
а)генотипами; б)фенотипами; в)гібридами;
г)геномами.
3.Властивість організму набувати нових ознак у процесі індивідуального
розвитку це: а)мінливість;
б)спадковість;
в)ампліфікація; г)гомозигота.
4.Місце розташування генів в хромосомі це: а)геном; б)локус;
в)алель; г)генотип.
5.Диплоїдна або поліплоїдна клітина,гомологічні хромосоми якої мають різні
алелі певного гена це: а)гетерозигота;
б)гомозигота; в)гемізигота;
г)гібридизація.
6.Наука,яка вивчає закономірності спадковості і мінливості організмів:
а)цитологія; б)гістологія; в)генетика;
г)анатомія.
7.Термін генетика відкрив англійський генетик:а)Г.Мендель; б)В.Бетсон; г)Е.Геккель; г)М.Шлейден.
8.Сукупність усіх властивостей і ознак організму: а)фенотип; б)геном;
в)генотип; г)гібрид.
9.Визначте метод генетичних досліджень:схрещування організмів,які
від-різняються за певними станами однієї чи кількох спадкових ознак:
а)близ-нюковий; б)біохімічний; в)гібридологічний; г)цитогенетичний.
10.Вкажіть,як називають сукупність послідовностей ДНК гаплоїдного на-бору
хромосом,організмів певного виду: а)генотипом;
б)геномом; в)каріотипом; г)генофондом.
11.Г.Мендель сформулював закони спадковості,провівши досліди:
а)з кукурудзою; б)з дрозофілою; в)з житом;
г)з горохом.
12.Визначте метод генетичних досліджень,який вивчає хромосомний набір
організмів: а)близнюків;
б)генеалогічний;
в)цитогенетичний; г)біохіміч-ний.
13.Диплоїдна клітина,яка має лише один алель певного гена це:
а)гемізиго-та; б)гетерозигота; в)гомозигота;
г)генофонд.
14.Як називають схрещування особин,які розташовані різними станами двох
ознак: а)моногібридним;
б)полігібридним;
в)дигібридним; г)спорід-неним.
15.Алель,який проявляється у фенотипі гетерозиготного організму
нази-вається: а)домінантний; б)рецесивний; в)напівдомінантний; г)напівреце-сивний.
16.Наука,яка вивчає клітини живих організмів: а)цитологія; б)гістологія;
в)мікробіологія; г)генетика.
Тестові завдання №2 10 клас
Тема:
«Спадковість і мінливість».
1.Наука,яка вивчає закономірності спадковості і мінливості організмів:
а)цитологія; б)гістологія; в)генетика;
г)анатомія.
2.Термін генетика відкрив англійський генетик:а)Г.Мендель; б)В.Бетсон; г)Е.Геккель; г)М.Шлейден.
3.Сукупність усіх властивостей і ознак організму: а)фенотип; б)геном;
в)генотип; г)гібрид.
4.Визначте метод генетичних досліджень:схрещування організмів,які
від-різняються за певними станами однієї чи кількох спадкових ознак:
а)близ-нюковий; б)біохімічний; в)гібридологічний; г)цитогенетичний.
5.Алель,який проявляється у фенотипі гетерозиготного організму
нази-вається: а)домінантний;
б)рецесивний;
в)напівдомінантний; г)напівреце-сивний.
6.Наука,яка вивчає клітини живих організмів: а)цитологія; б)гістологія;
в)мікробіологія; г)генетика.
7.Властивість організму набувати нових ознак у процесі індивідуального
розвитку це: а)мінливість;
б)спадковість;
в)ампліфікація; г)гомозигота.
8.Місце розташування генів в хромосомі це: а)геном; б)локус;
в)алель; г)генотип.
9.Сукупність генетичної інформації,закодованої в генах клітини або
організму: а)фенотип; б)генотип; в)геном;
г)спадковість.
10.Нащадки,одержані від гібридологічного схрещування називаються:
а)генотипами; б)фенотипами; в)гібридами;
г)геномами.
11.Вкажіть,як називають сукупність послідовностей ДНК гаплоїдного на-бору
хромосом,організмів певного виду: а)генотипом;
б)геномом; в)каріотипом; г)генофондом.
12.Г.Мендель сформулював закони спадковості,провівши досліди:
а)з кукурудзою; б)з дрозофілою; в)з житом;
г)з горохом.
13.Визначте метод генетичних досліджень,який вивчає хромосомний набір
організмів: а)близнюків;
б)генеалогічний;
в)цитогенетичний; г)біохіміч-ний.
14.Диплоїдна клітина,яка має лише один алель певного гена це:
а)гемізиго-та; б)гетерозигота; в)гомозигота;
г)генофонд.
15.Як називають схрещування особин,які розташовані різними станами двох
ознак: а)моногібридним;
б)полігібридним; в)дигібридним; г)спорід-неним.
16.Диплоїдна або поліплоїдна клітина,гомологічні хромосоми якої мають
однакові алелі певного гена це: а)гетерозигота;
б)гомозигота; в)гемізи-гота; г)гібридизація.
Тестові завдання
№3 10 клас
Тема:
«Спадковість і мінливість».
1.Місце розташування генів в хромосомі це: а)геном; б)локус;
в)алель; г)генотип.
2.Сукупність генетичної інформації,закодованої в генах клітини або
організму: а)фенотип; б)генотип; в)геном;
г)спадковість.
3.Нащадки,одержані від гібридологічного схрещування називаються:
а)генотипами; б)фенотипами; в)гібридами;
г)геномами.
4.Вкажіть,як називають сукупність послідовностей ДНК гаплоїдного на-бору
хромосом,організмів певного виду: а)генотипом;
б)геномом; в)каріотипом; г)генофондом.
5.Г.Мендель сформулював закони спадковості,провівши досліди:
а)з кукурудзою; б)з дрозофілою; в)з житом;
г)з горохом.
6.Визначте метод генетичних досліджень,який вивчає хромосомний набір
організмів: а)близнюків;
б)генеалогічний;
в)цитогенетичний; г)біохіміч-ний.
7.Наука,яка вивчає закономірності спадковості і мінливості організмів:
а)цитологія; б)гістологія; в)генетика;
г)анатомія.
8.Термін генетика відкрив англійський генетик:а)Г.Мендель; б)В.Бетсон; г)Е.Геккель; г)М.Шлейден.
9.Сукупність усіх властивостей і ознак організму: а)фенотип; б)геном;
в)генотип; г)гібрид.
10.Визначте метод генетичних досліджень:схрещування організмів,які
від-різняються за певними станами однієї чи кількох спадкових ознак:
а)близ-нюковий; б)біохімічний; в)гібридологічний; г)цитогенетичний.
11.Алель,який проявляється у фенотипі гетерозиготного організму
нази-вається: а)домінантний;
б)рецесивний;
в)напівдомінантний; г)напівреце-сивний.
12.Диплоїдна клітина,яка має лише один алель певного гена це:
а)гемізиго-та; б)гетерозигота; в)гомозигота;
г)генофонд.
13.Як називають схрещування особин,які розташовані різними станами двох
ознак: а)моногібридним;
б)полігібридним; в)дигібридним; г)спорід-неним.
14.Диплоїдна або поліплоїдна клітина,гомологічні хромосоми якої мають
однакові алелі певного гена це: а)гетерозигота;
б)гомозигота; в)гемізи-гота; г)гібридизація.
15.Наука,яка вивчає клітини живих організмів: а)цитологія; б)гістологія;
в)мікробіологія; г)генетика.
16.Диплоїдна або поліплоїдна клітина,гомологічні хромосоми якої мають різні
алелі певного гена це: а)гомозигота;
б)гетерозигота; в)гемізигота;
г)гібридизація.
Тестові завдання
№4 10 клас
Тема:
«Спадковість і мінливість».
1.Визначте метод генетичних досліджень,який вивчає хромосомний набір
організмів: а)близнюків;
б)генеалогічний; в)цитогенетичний; г)біохіміч-ний.
2.Диплоїдна клітина,яка має лише один алель певного гена це:
а)гемізиго-та; б)гетерозигота; в)гомозигота;
г)генофонд.
3.Як називають схрещування особин,які розташовані різними станами двох
ознак: а)моногібридним; б)полігібридним; в)дигібридним; г)спорід-неним.
4.Диплоїдна або поліплоїдна клітина,гомологічні хромосоми якої мають
однакові алелі певного гена це: а)гетерозигота;
б)гомозигота; в)гемізи-гота; г)гібридизація.
5.Наука,яка вивчає закономірності спадковості і мінливості організмів:
а)цитологія; б)гістологія; в)генетика;
г)анатомія.
6.Термін генетика відкрив англійський генетик:а)Г.Мендель; б)В.Бетсон; г)Е.Геккель; г)М.Шлейден.
7.Сукупність усіх властивостей і ознак організму: а)фенотип; б)геном;
в)генотип; г)гібрид.
8.Визначте метод генетичних досліджень,який вивчає хромосомний набір
організмів: а)близнюків;
б)генеалогічний;
в)цитогенетичний; г)біохіміч-ний.
9.Як називають схрещування особин,які розташовані різними станами двох
ознак: а)моногібридним;
б)полігібридним;
в)дигібридним; г)спорід-неним.
10.Диплоїдна або поліплоїдна клітина,гомологічні хромосоми якої мають різні
алелі певного гена це: а)гетерозигота;
б)гомозигота; в)гемізигота; г)гібридизація.
11.Властивість організму набувати нових ознак у процесі індивідуального
розвитку це: а)мінливість;
б)спадковість;
в)ампліфікація; г)гомозигота.
12.Місце розташування генів в хромосомі це: а)геном; б)локус;
в)алель; г)генотип.
13.Сукупність генетичної інформації,закодованої в генах клітини або
організму: а)фенотип; б)генотип; в)геном;
г)спадковість.
14.Нащадки,одержані від гібридологічного схрещування називаються:
а)генотипами; б)фенотипами; в)гібридами;
г)геномами.
15.Вкажіть,як називають сукупність послідовностей ДНК гаплоїдного на-бору
хромосом,організмів певного виду: а)генотипом;
б)геномом; в)каріотипом; г)генофондом.
16.Г.Мендель сформулював закони спадковості,провівши досліди:
а)з кукурудзою; б)з дрозофілою; в)з житом;
г)з горохом
_______________________________________________________________________________Тестові завдання №1. Тема: Опора і рух. 8 клас.
1.До скелета плечового пояса належать:
а)плечова кістка; б)куприк;
в)ключиця; г)ліктьова кістка.
2.Кістки ростуть в товщину за рахунок поділу
клітин:
а)окістя,
б)кісткової тканини; в)вставних
пластинок; г)хрящової тканини.
3.Особливість скелета людини,що відрізняє
його від скелета тварин:
а)відсутність вигинів хребта; б)наявність грудини; в)звужена грудна клітка;
г)наявність склепіння стопи.
4.Рухомі з’єднання кісток називають:
а)швами;
б)суглобами.
5.З еластичного хряща утворюються:
а)між хребцеві диски; б)основа вушних раковин.
6.Кістка росте в довжину за рахунок поділу
клітин:
а)кісткової тканини; б)охрястя;
в)окістя.
7.Перший шийний хребець називається:
а)епістрофей;
б)атлант.
8.Кістки в людини ростуть:
а)до 5 років;
б)до 18 років; в)до 25
років; г)до 40 років.
9. Назвіть типи хрящів:…………
10.Скелет людини поділяється на такі
відділи:……..
11.Сполучнотканинна оболонка,яка вкриває м’яз
називається:
а)окістя;
б)охрястя; в)фасція; г)сухожилля.
12.До м’язів нижніх кінцівок належить:
а)дельтоподібний м’яз ; б)кравецький м’яз; в)м’язи передпліччя.
Тестові завдання
№2. Тема: Опора і рух. 8 клас.
1.Кістки в людини ростуть:
а)до 5 років;
б)до 18 років; в)до 25
років; г)до 40 років.
2.Сполучнотканинна оболонка,яка вкриває м’яз
називається:
а)окістя;
б)охрястя; в)фасція; г)сухожилля.
3.До м’язів нижніх кінцівок належить:
а)дельтоподібний м’яз ; б)кравецький м’яз; в)м’язи передпліччя.
4.Перший
шийний хребець називається: а)атлант;
б)епістрофей.
5.Єдина рухома кістка лицьового відділу:
а)велична;
б)носова; в)верхньощелепна; г)нижньощелепна.
6.До скелета плечового пояса належать:
а)плечова кістка; б)куприк;
в)ключиця; г)ліктьова кістка.
7.Кістки ростуть в товщину за рахунок поділу
клітин:
а)окістя,
б)кісткової тканини; в)вставних
пластинок; г)хрящової тканини.
8. Назвіть рухоме з’єднання кісток:
а)суглоби між хребцями; б)між кістками черепа; в)ліктьовий суглоб.
9.З еластичного хряща утворюються:
а)між хребцеві диски; б)основа вушних раковин.
10.Кістка росте в довжину за рахунок поділу
клітин:
а)кісткової тканини; б)охрястя;
в)окістя.
11.Особливість скелета людини,що відрізняє
його від скелета тварин:
а)відсутність вигинів хребта; б)наявність грудини; в)звужена грудна клітка;
г)наявність склепіння стопи.
12.Рухомі з’єднання кісток називають:
а)швами;
б)суглобами.
Тестові завдання
№3. Тема: Опора і рух. 8 клас.
1. Назвіть рухоме з’єднання кісток:
а)суглоби між хребцями; б)між кістками черепа; в)ліктьовий суглоб.
2.З еластичного хряща утворюються:
а)між хребцеві диски; б)основа вушних раковин.
3.Кістка росте в товщину за рахунок поділу клітин:
а)кісткової тканини; б)охрястя;
в)окістя.
4.Особливість скелета людини,що відрізняє
його від скелета тварин:
а)відсутність вигинів хребта; б)наявність грудини; в)звужена грудна клітка;
г)наявність склепіння стопи.
5.Рухомі з’єднання кісток називають:
а)швами;
б)суглобами.
6.Кістки в людини ростуть:
а)до 5 років;
б)до 18 років; в)до 25
років; г)до 40 років.
7.Сполучнотканинна оболонка,яка вкриває м’яз
називається:
а)окістя;
б)охрястя; в)фасція; г)сухожилля.
8.До м’язів нижніх кінцівок належить:
а)дельтоподібний м’яз ; б)кравецький м’яз; в)м’язи передпліччя.
9.Кістки ростуть в довжину за рахунок:
а)окістя;
б)охрястя; в)хрящової
тканини; г)кісткової тканини.
10.Сполучнотканинна оболонка,яка вкриває
кістку називається:
а)окістя;
б)охрястя; в)фасція; г)сухожилля.
11.До м’язів верхніх кінцівок належить:
а)литковий м’яз; б)кравецький м’яз; в)дельтоподібний м’яз; г)чотириголовий м’яз.
Тестові завдання
№4. Тема: Опора і рух. 8 клас.
1.До скелета плечового пояса належать:
а)плечова кістка; б)куприк;
в)ключиця; г)ліктьова кістка.
2.Кістки ростуть в товщину за рахунок поділу
клітин:
а)окістя,
б)кісткової тканини; в)вставних
пластинок; г)хрящової тканини.
3. Назвіть рухоме з’єднання кісток:
а)суглоби між хребцями; б)між кістками черепа; в)ліктьовий суглоб.
4.З еластичного хряща утворюються:
а)між хребцеві диски; б)основа вушних раковин.
5.Сполучнотканинна оболонка,яка вкриває м’яз
називається:
а)окістя;
б)охрястя; в)фасція; г)сухожилля.
6.До м’язів нижніх кінцівок належить:
а)дельтоподібний м’яз ; б)кравецький м’яз; в)м’язи передпліччя
7.Кістки в людини ростуть:
а)до 5 років;
б)до 18 років; в)до 25
років; г)до 40 років.
8.До м’язів верхніх кінцівок належить:
а)дельтоподібний м’яз ; б)кравецький м’яз; в)литковий м’яз.
9.Кістки ростуть в довжину за рахунок:
а)окістя;
б)охрястя; в)хрящової
тканини; г)кісткової тканини.
10.Особливість скелета людини,що відрізняє
його від скелета тварин:
а)відсутність вигинів хребта; б)наявність грудини; в)звужена грудна клітка;
г)наявність склепіння стопи.
11.Рухомі з’єднання кісток називають:
а)швами;
б)суглобами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий